نوشته شده توسط : امیر

معرفی پنیر گودا

گودا یکی از محبوب ترین پنیرهای جهان است. این پنیر هلندی انواع مختلفی دارد. پنیر گودا دارای بافتی صاف و رنگ عاج کم رنگ است. طعم این پنیر صاف و خامه ای است. هر چه گودا بیشتر در انبار پنیر بماند، رنگ آن طلایی تر، طعم آن قوی تر و شورتر و بافت آن سفت تر می شود. طعم پنیر گودا رایحه کارامل و گردو دارد. پنیرهای طبیعی گودا که زمان کمتری در انبار دارند طعم و بافتی نرم تر و تقریباً شیرین خواهند داشت. پنیرهای قدیمی سفت تر، قوی تر و تیره تر هستند و عطر خاص و خوبی دارند.

این پنیر به روش های مختلفی استفاده می شود. پنیر گودا به اشکال مختلف از جمله پنیر گودا ساده، سس گودا، ورقه ورقه گودا و ورقه چیزبرگر گودا به بازار عرضه شده است و کاربردهای متنوعی دارد.



موارد استفاده پنیر گودا

با پنیر گودا چه بخوریم؟ پنیر گودا بهترین گزینه برای همراهی میوه هاست. با این پنیر می توانید سیب، گلابی و زردآلو بخورید. البته گیلاس، هلو و خربزه را فراموش نکنید. اگر پنیر گودا کهنه شده باشد و طعم شیرین تری داشته باشد، با براونی و شکلات عالی می شود.

گوشت هایی که به خوبی با پنیر گودا هماهنگ می شوند عبارتند از:

        سالامی

        جیمون

        بیکن

        سینه مرغ

        گوشت گاو

        بوقلمون

        گوشت چرخ کرده

 

 برای مشاهده محصولات لبنی و خرید پنیر گودا و انواع پنیر با کیفیت و قیمت عالی از فروشگاه آنلاین لبنیات کالین دیدن فرمایید.

 

انواع پنیر پیتزا

 

پنیر موزارلا

همانطور که گفته شد، موزارلا شناخته شده ترین و محبوب ترین نوع پنیر پیتزا در تمام دوران است که به دلیل قوام عالی و طعم ساده آن ارزشمند است. موزارلا طعمی صاف و تازه با قوام خامه ای دارد که مطمئناً تأثیرگذار است. موزارلا در دو نوع موزارلای کم رطوبت و موزارلای تازه موجود است که هر دو از معروف ترین پنیرهای پیتزا هستند.

موزارلای کم رطوبت پنیری است که به پنیر پیتزا معروف است. این پنیر ماندگاری طولانی‌تری دارد، طعم قوی‌تری دارد و راحت‌تر آب می‌شود، در حالی که انواع موزارلای تازه خامه‌تر هستند و باید در چند روز اول تهیه آن مصرف شوند. هر دو به طرز شگفت انگیزی برای انواع سبک ها کار می کنند و به خوبی با پنیرهای دیگر جفت می شوند. 

پنیر چدار

چدار پنیر دیگری است که به عنوان بهترین پنیر برای پیتزا شناخته می شود. چدار به خاطر طعم قوی و رنگ جذابش معروف است. این پنیر یک رویه عالی برای هر دستور پخت پیتزا است. استفاده از پنیر چدار به عنوان پنیر پیتزا طعم شورتری به پیتزا می دهد. چدار به عنوان پنیر مورد علاقه خانواده سلطنتی بریتانیا شناخته می شود و از این نظر رتبه بالایی دارد. جدا از طعم، پنیر چدار به دلیل رنگ زردش ایده خوبی برای تزیین و لعاب دادن پیتزا به حساب می آید.

 

برای بررسی و خرید پنیر پیتزا و پنیر چدار کالین بصورت آنلاین، کلیک کنید.

 

پنیر گورگونزولا

گورگونزولا پنیر قدرتمندی از هر نظر با طعمی پیچیده، خامه ای و معطر است. این پنیر با قالب های سبز خوراکی که از شیر گاو تهیه می شود، پنیر دیگری است که به عنوان بهترین پنیر برای پیتزا شناخته می شود. طعم این پنیر کمی تند است و پس از قرار گرفتن روی زبان، طعم آن کمی تندتر می شود. این پنیر نرم و تا حدودی شکننده است و به راحتی آب می شود. گورگونزولا به راحتی روی پیتزا پخش می شود.

طعم گورگونزولا با گذشت زمان قوی تر می شود. بنابراین هر چه این پنیر قدیمی‌تر باشد و هر چه مدت طولانی‌تر درست شود، طعم آن قوی‌تر و تندتر می‌شود. 

 

شرکت درین پودر با نام آشنایی تحت عنوان لبنیات کالین  مسئولیت اجتماعی خود را در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید محصولات لبنی سالم و نوآوری در این محصولات آغاز کرد و در ابتدای این راه اولین مبتکر تولید و بسته‌بندی کره‌های حیوانی لقب گرفت.

با توجه به این که اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند، شرکت کالین این امکان را برای شهروندان تهران فراهم کرده تا بتوانند خرید آنلاین انواع کره حیوانی را از طریق وب سایت  کالین به نشانی https://calindairy.com تجربه کنند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر

با تاریخ کره آشنا شوید

قبل از اینکه درباره خواص کره کالین با پایه حیوانی صحبت کنیم، بهتر است با تاریخچه و کاربردهای این محصول لبنی خوشمزه آشنا شویم. کره به دلیل غلظت زیاد، طعم و بافتی لطیف و لطیف دارد. بوی کره حیوانی با کیفیت می تواند طعم شگفت انگیزی به غذای شما بدهد. در واقع کره جایگزین مناسبی برای روغن است و پختن سبزیجات، پختن غذا، تفت دادن پیاز و سیر با کره مخصوصا کره حیوانی کالین بحث دیگری است!

 

کره، کشف جالب عشایر

قدمت کره به اندازه تمدن غرب است. این فرآورده لبنی در روم باستان کاربرد دارویی داشت. در آن زمان، مردم آن را برای سرفه می بلعیدند یا روی مفاصل دردناک ماساژ می دادند. در هند، هندوها حداقل 3000 سال است که از کره به دلیل خواص مفید آن بر بدن استفاده می کنند. اما تاریخ کره به کجا برمی گردد؟ داستان های زیادی در مورد اولین ایجاد کره وجود دارد. یکی از این سنت ها که جالب تر از بقیه است، به عشایر برمی گردد. داستان در مورد شخصی است که کیسه ای از پوست گوسفند را به زین اسب می بندد و یک روز سفر می کند تا از محصول فرآوری شده ای به نام کره مطلع شود.

قدیمی‌ترین روش شناخته شده کره‌سازی که هنوز هم استفاده می‌شود، بسیار مشابه است: کشاورزان در بسیاری از کشورها از کیسه‌ای از پوست بز برای تهیه کره استفاده می‌کنند. در حالی که اطلاعات دقیقی برای اثبات دقیق زمان کشف کره وجود ندارد، بر اساس شواهد موجود، می‌توان فرض کرد که این کشف حدود 10000 سال پیش رخ داده است.

 

اولین بار در کجای دنیا از کره استفاده شد؟

با وجود کشف خواص کره حیوانی، به دلیل آب و هوای سردتر، در شمال اروپا محبوبیت بیشتری داشت. اما در متون باستانی خاورمیانه به آن اشاره شده است. کره حیوانی در گذشته در عربستان سعودی و سودان نیز فروخته می شد. در هندوستان از کره به عنوان هدایایی به خدایان استفاده می شد و نماد پاکی به شمار می رفت.

با این حال، کره اخیرا کشف شده در سطل های چوبی در اسکله های ایرلندی دفن شده بود. قدمت برخی از آنها به 400 سال قبل از میلاد می رسد. مورخان بر این باورند که مردم آن زمان سعی می کردند این کار را ادامه دهند تا چیزی برای خوردن داشته باشند در حالی که آذوقه وجود نداشت. برخی دیگر از مورخان نیز معتقدند که این سطل های دفن شده کره هدیه ای به خدایان بت پرست یا موجودات جادویی بوده است.

 

صنعتی شدن کره

کره تا قرن نوزدهم با دست ساخته می شد. ایالات متحده در دهه 1860 تولید کره را آغاز کرد. در اواخر دهه 1870، یک مهندس سوئدی به نام کارل گوستاف پاتریک د لاوال محصولی را معرفی کرد که ساخت کره را بسیار بهبود بخشید و این فرآیند را سرعت بخشید. تا سال 1900، کارخانه ها بیش از نیمی از گسترش در ایالات متحده را تشکیل می دادند و اروپا نیز از این روند پیروی کرد.

جهت مشاهده انواع تولیدات لبنیاتی مجموعه کالین و خرید کره و پنیر ورقه ای همین حالا کلیک کنید.

نحوه نگهداری از محصولات لبنی

ماده اصلی همه محصولات لبنی شیر است. همانطور که می دانید شیر از باکتری هایی تشکیل شده است که به تغییرات دما بسیار حساس هستند. اگر دمای لبنیات از دمای 5-3 درجه بیشتر شود، فعالیت باکتری ها شروع می شود و باعث فاسد شدن شیر اولیه محصول لبنی می شود.

به همین دلیل، نگهداری مناسب محصولات لبنی و حفظ دمای متعادل برای حفظ بافت و طعم سالم محصول بسیار مهم است. شرکت های لبنی شرایط نگهداری محصولات را در خود لحاظ می کنند تا مصرف کنندگان و فروشگاه ها با دقت از محصول استفاده کنند و کیفیت اصلی را دریافت کنند.

                    

شرایط نگهداری کره

کره باید در فریزر نگهداری شود. این نکته روی بسته بندی کره ها نیز نوشته شده است. مصرف کننده در هنگام خرید کره در فروشگاه در صورت عدم نیاز به استفاده طولانی مدت باید محصول را در فریزر قرار دهد.

اگر کره را از فریزر خارج کردید و به دمای اتاق رساندید، هرگز آن را دوباره در فریزر قرار ندهید. بعد از اینکه کره را از فریزر خارج کردید و به مدت طولانی در دمای محیط نگه داشت، باید بقیه را در یخچال گذاشته و در اسرع وقت از آن استفاده کنید.

اگر کره را به مقدار زیاد خریداری کرده اید (مثلاً 5 کیلوگرم)، قبل از اینکه کل محصول را در فریزر قرار دهید، ابتدا کره را به چند بسته کوچک تقسیم کنید و سپس در فریزر قرار دهید تا مجبور نشوید  برای مصرف کره، آن همه کره را از فریزر خارج کرده و پس از ذوب شدن دوباره در فریزر قرار دهید. این کار باعث آسیب به بافت کره، تغییر طعم و کاهش کیفیت آن می شود.

شرکت درین پودر با نام آشنایی تحت عنوان لبنیات کالین مسئولیت اجتماعی خود را در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید محصولات لبنی سالم و نوآوری در این محصولات آغاز کرد و در ابتدای این راه اولین مبتکر تولید و بسته‌بندی کره‌های حیوانی لقب گرفت.
ما در شرکت کالین همواره تلاش کرده‌ایم محصولاتی طبیعی و بدون مواد نگهدارنده تولید کنیم. کیفیت بالا و انجام آزمایش‌های پی‌درپی روی محصولات از جمله ویژگی‌های کالین است. محصولات ما همگی با به‌روزترین فناوری‌ها و روش‌های مدرن بین‌المللی تولید می‌شود و شرکت‌های خارجی رقابت می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد