نوشته شده توسط : امیر

معرفی پنیر گودا

گودا یکی از محبوب ترین پنیرهای جهان است. این پنیر هلندی انواع مختلفی دارد. پنیر گودا دارای بافتی صاف و رنگ عاج کم رنگ است. طعم این پنیر صاف و خامه ای است. هر چه گودا بیشتر در انبار پنیر بماند، رنگ آن طلایی تر، طعم آن قوی تر و شورتر و بافت آن سفت تر می شود. طعم پنیر گودا رایحه کارامل و گردو دارد. پنیرهای طبیعی گودا که زمان کمتری در انبار دارند طعم و بافتی نرم تر و تقریباً شیرین خواهند داشت. پنیرهای قدیمی سفت تر، قوی تر و تیره تر هستند و عطر خاص و خوبی دارند.

این پنیر به روش های مختلفی استفاده می شود. پنیر گودا به اشکال مختلف از جمله پنیر گودا ساده، سس گودا، ورقه ورقه گودا و ورقه چیزبرگر گودا به بازار عرضه شده است و کاربردهای متنوعی دارد.



موارد استفاده پنیر گودا

با پنیر گودا چه بخوریم؟ پنیر گودا بهترین گزینه برای همراهی میوه هاست. با این پنیر می توانید سیب، گلابی و زردآلو بخورید. البته گیلاس، هلو و خربزه را فراموش نکنید. اگر پنیر گودا کهنه شده باشد و طعم شیرین تری داشته باشد، با براونی و شکلات عالی می شود.

گوشت هایی که به خوبی با پنیر گودا هماهنگ می شوند عبارتند از:

        سالامی

        جیمون

        بیکن

        سینه مرغ

        گوشت گاو

        بوقلمون

        گوشت چرخ کرده

 

 برای مشاهده محصولات لبنی و خرید پنیر گودا و انواع پنیر با کیفیت و قیمت عالی از فروشگاه آنلاین لبنیات کالین دیدن فرمایید.

 

انواع پنیر پیتزا

 

پنیر موزارلا

همانطور که گفته شد، موزارلا شناخته شده ترین و محبوب ترین نوع پنیر پیتزا در تمام دوران است که به دلیل قوام عالی و طعم ساده آن ارزشمند است. موزارلا طعمی صاف و تازه با قوام خامه ای دارد که مطمئناً تأثیرگذار است. موزارلا در دو نوع موزارلای کم رطوبت و موزارلای تازه موجود است که هر دو از معروف ترین پنیرهای پیتزا هستند.

موزارلای کم رطوبت پنیری است که به پنیر پیتزا معروف است. این پنیر ماندگاری طولانی‌تری دارد، طعم قوی‌تری دارد و راحت‌تر آب می‌شود، در حالی که انواع موزارلای تازه خامه‌تر هستند و باید در چند روز اول تهیه آن مصرف شوند. هر دو به طرز شگفت انگیزی برای انواع سبک ها کار می کنند و به خوبی با پنیرهای دیگر جفت می شوند. 

پنیر چدار

چدار پنیر دیگری است که به عنوان بهترین پنیر برای پیتزا شناخته می شود. چدار به خاطر طعم قوی و رنگ جذابش معروف است. این پنیر یک رویه عالی برای هر دستور پخت پیتزا است. استفاده از پنیر چدار به عنوان پنیر پیتزا طعم شورتری به پیتزا می دهد. چدار به عنوان پنیر مورد علاقه خانواده سلطنتی بریتانیا شناخته می شود و از این نظر رتبه بالایی دارد. جدا از طعم، پنیر چدار به دلیل رنگ زردش ایده خوبی برای تزیین و لعاب دادن پیتزا به حساب می آید.

 

برای بررسی و خرید پنیر پیتزا و پنیر چدار کالین بصورت آنلاین، کلیک کنید.

 

پنیر گورگونزولا

گورگونزولا پنیر قدرتمندی از هر نظر با طعمی پیچیده، خامه ای و معطر است. این پنیر با قالب های سبز خوراکی که از شیر گاو تهیه می شود، پنیر دیگری است که به عنوان بهترین پنیر برای پیتزا شناخته می شود. طعم این پنیر کمی تند است و پس از قرار گرفتن روی زبان، طعم آن کمی تندتر می شود. این پنیر نرم و تا حدودی شکننده است و به راحتی آب می شود. گورگونزولا به راحتی روی پیتزا پخش می شود.

طعم گورگونزولا با گذشت زمان قوی تر می شود. بنابراین هر چه این پنیر قدیمی‌تر باشد و هر چه مدت طولانی‌تر درست شود، طعم آن قوی‌تر و تندتر می‌شود. 

 

شرکت درین پودر با نام آشنایی تحت عنوان لبنیات کالین  مسئولیت اجتماعی خود را در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید محصولات لبنی سالم و نوآوری در این محصولات آغاز کرد و در ابتدای این راه اولین مبتکر تولید و بسته‌بندی کره‌های حیوانی لقب گرفت.

با توجه به این که اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند، شرکت کالین این امکان را برای شهروندان تهران فراهم کرده تا بتوانند خرید آنلاین انواع کره حیوانی را از طریق وب سایت  کالین به نشانی https://calindairy.com تجربه کنند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()